2008-09-21

Changmin my lovely .... ♡

Jest w nim coś co przykuwa wzrok oraz zwraca uwagę, gdy tylko zacznie śpiewać =) głos ma o nieprzeciętnej barwie, ale i w sobie też ma coś takiego, że zostaje zapamiętany .... ja to nazywam takim wrodzonym erotyzmem hihi '^^ na pierwszy rzut oka nie wygląda na takiego, ale jak głębiej się zastanowić, to bardziej już to do człowieka dociera ... dlatego może tak lubię Cha-chana, który jest zaraz po Yunho drugim moim Szynkowym ulubieńcem =) to moja słodka 'baby girl' xD

Jest jednym w zespole, który moim zdaniem nigdy nie zaliczył wpadki z fryzurą, choć też zdarzało mu się mieć różne dziwne rzeczy na głowie ... i mój problem polega tylko na tym, że nie wiem w których włosach wygląda lepiej xD w długich czy w krótkich? shit, nie mam pojęcia, we wszystkim wygląda HOT xD










trochę dziewczęco, ale jemu to pasuje =)









tak, ten też jest zapewne mądrym kolesiem =)










a na koniec po tej dawce uniesień xD seksi ruchy i kawałek brzusia xD

Photobucket

i niech mi kto teraz powie, że on jest brzydki wwrrrrrr ..... -_-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz