2008-10-25

Beethoven Virus OST

z muzyką klasyczną mam naprawdę bardzo mało do czynienia, czego jednak żałuję ... pamiętam jeszcze z czasów podstawówki, jak nasza wychowawczyni co semestr ładowała nas do autokaru i wiozła na jakieś tam głupie przedstawienia do teatrów w Łodzi '^^ wtedy dla nas największą frajdą była jednak sama jazda z autokarem, żarcie chipsów i picie napoi, a na koniec wizyta w McDonaldsie '^^ nikt jakoś szczególnie nie cieszył się na to, że jedzie "łyknąć trochę kultury" ... i dopiero teraz, po tylu latach, dotarło do mnie jak duży ślad we mnie pozostawiły te wycieczki i spektakle ... może dzięki nim jestem dziś jaka jestem '^^ ... zobaczyłam prawie wszystko: operę, operetkę, balet, zwykłe spektakle ... gdy oglądam odcinki tej dramy i słucham muzyki (a bardzo dużo tam muzyki klasycznej), tęsknię za tymi wycieczkami do teatrów, bo teraz nie bywam w nich prawie wcale ... w moim miastku nie ma teatru, do stolicy jeżdżę, ale tylko po to by dotrzeć do uczelni, odbębnić swoje i wrócić z powrotem do domu ... i żałuję, że tracę tak wiele ... mam tylko namiastkę tego w OST i dramie "Beethoven virus" '^^


Beethoven virus [2008.09.22]



01. 운명
02. 무대위로
03. 내사람 - 환희
04. 천방지축 두루미
05. 베토벤을 생각하며
06. 도전
07. 들리나요... - 소녀시대 태연
08. 기다림
09. Maestro
10. 한 사람 때문에.. – 이진성 (by Monday Kiz)
11. Passion
12. 그렇게 바라만 보며
13. 사랑은 선율을 타고(Day by Day) – 소녀시대
14. 내일을 향해
15. 설레임
16. My Humming - 임지현
17. 달려라 강건우
18. 열정의 팀
19. 미래의 꿈 – 문지성
20. 사랑할 수 있어요
21. 행복을 꿈꾸다
22. 마지막 콘서트

>>>DL<<<



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz