2008-10-07

Big Bang ♡

no i doczekałam się teledysku z moimi chłopakami se se se '^^ jest mi miło znów na nich popatrzeć, do tego 'Number 1" jest naprawdę 'chwytliwym' songiem xDD teledysk jest utrzymany w stylu jaki ostatnio Big Bang utrzymują (może oprócz 'Haru Haru'); wszystko toczy się w klubie, gdzie wokół naszych kochanych wygina się całe morze hot lasek xDD nie jestem o ani jedną zazdrosna, a to bynajmniej nie świadczy o mojej wielkiej tolerancji i zaufaniu do facetów xDD żadna z tych dziewczyn nie jest lepsza od drugiej, wszystkie one są tak samo jak dla mnie 'plastikowe' i wszystkie zlewają się w jedną masę '^^ tylko jedna z nich, ta która tańczy z Tae Yangiem, zwraca uwagę ... reszta ... nothing special xDD

The music video

Number 1



>>>DL<<<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz