2008-09-27

Wonder Girls ♡

to tłumaczenie natomiast było o wiele łatwiejsze, bo tekst piosenki nie należy do szczególnie trudnych i skomplikowanych heh xD


Wonder Girls

Nobody
Nikt

Wiesz, nadal cię kocham, kochanie
I to się nigdy nie zmieni

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie

Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Nie lubię tego, ale dlaczego mnie wciąż odpychasz?
Ciągle nie słuchasz tego co mówię
Dlaczego próbujesz odesłać mnie do innego faceta?
Jak możesz mi to robić?
Mówiąc, że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa
Mówiąc, że brakuje ci wielu rzeczy
Po prostu przestań, wiesz, jaka jestem
Dlaczego wciąż nalegasz na rzeczy, których nie chcę?

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Jest mi dobrze, jestem szczęśliwa, potrzebuje tylko ciebie
Nie mam nic innego, czego pragnę
Dlaczego mówisz mi, bym spotkała kogos innego i była szczęśliwa?
Nie ma mowy, bym była szczęśliwa, po opuszczeniu ciebie
Mówiąc, że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa
Mówiąc, że brakuje ci wielu rzeczy
Dlaczego nie rozumiesz, że to wszystko nonsens?
Jak mogłabym być szczęśliwa bez ciebie

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Nie chcę nikogo …
Nie chcę nikogo …
Jeżeli to nie ty, jeżeli to na prawdę nie ty, to nie chce tego

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie chcę nikogo, nikogo tylko ciebie
Nie lubię nikogo innego
Jeżeli to nie ty, to nie chce tego
Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo …

Wróćmy do dni, kiedy byliśmy tacy młodzi i dzicy i wolni
Chcę powrócić do tego, kiedy wszystko wyglądało jak sen
Ale czemu wciąż mnie odpychasz?
Dlaczego mnie odpychasz?

Nie chcę nikogo, nikogo, nikogo, nikogo tylko ciebie …

credits: Narcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz