2008-09-20

Yunho ♡ !!

kurcze, jak ja ostatnio lubię tego gościa xD w zasadzie od początku mojej Szynkowej fascynacji to jego lubiłam najbardziej ... (shy & blush *_________* hihihi) ... oto kilka zdjęć, przy których ostatnio umierałam .... =)

nie wiem co to za sesja, podejrzewam, że zdjęcia są wykonane w USA =) tu nie tylko model jest ładny, ale i same zdjęcia, ich wykonanie i koncept mi się bardzo podoba =)









a to zdjęcia chyba z koncertu SM Ent.





awrrrrr ..... xD





i dziubek na pysiu xD "U wanna play with me?" ... "Yeah baby xD"



of kors, że jesteś mądry ♡__♡



ach, to spojrzenie *____* mhhhrocznych (umalowanych?) oczu



i na sam koniec najlepsze =) z tych zdjęć na pewno powstaną liczne tapetki na mój pulpit, bym mogła do woli oczy cieszyć hihihi xD





i do razu mówię ... żeby potem nie było ... to jest ojciec moich przyszłych dzieci !! ;-)

a następnie znajdzie się tu kilka zdjęć Chan-chana xD czytać Changmina xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz