2009-09-20

Jewelry

These ladies don't have to said the last word. After a impressive return in the last year with the hit "One more time" song, they released another album in this year. Full of dance sounds, fulfil all the requirements of this year's music market in Korea. I like this album somehow :) if you feel like a party, just turn on this album :) (or if just you clean the house xD)
[vol. 6] Sophisticated [27.08.2009]



01. Bounce
02. Butterfly
03. Vari2ty **
04. Strong Girl ***
05. Oops
06. Fantastic 4 **
07. Sweet Boy **
08. Be Rocker
09. Rally (feat. Nassun)
10. Vari2ty (Inst.)
11. Rally (Inst.)

Photobucket



3 komentarze:

  1. Podobał się? O.o Mnie się podobają może z 3 piosenki, reszta to jedna wielka tragedia. To znaczy jak na Jewelry. Spodziewałam się po nich jakiejś kontynuacji Kitchi Island, a oni mi wyjechali z takim czymś... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam wielką fanka Jewelry nie jestem, lubię kilka starych i nowych piosenek... album jest jakby to powiedzieć... jednostajny? przewidywalny? i może dlatego podoba mi się, może lecieć w tle jak będę ścierać kurz na pólkach xD najbardziej mi się spodobała Strong girl, ale też nie wiem czy długo zagrzeje miejsce na moim przenośnym odtwarzaczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice. I never liked the group much before, but this album is good. Thx for sharing =)

    OdpowiedzUsuń